TEDDY SNACK

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 808 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Teddy Snack. Meer weten? Ontdek meer

9 jun 2026 om 19:25 beetje jammer deze keer. normaal altijd lekkere friet en snacks. nu we konden de friet niet eten omdat de zoutpot was omgevallen, regelrecht kunnen weggooien, snacks waren te doorbakken. zo zonde. beetje jammer van het bedrag wat hiervoor betaald is.
31 mei 2026 om 20:20 was weer erg lekker, alleen 1 min puntje, ik heb bij mijn bestelling de frikandel niet gekregen. Teddy snack gebeld werd niet opgenomen. Chat gedaan via thuisbezorgd, enige optie geld terug. Maar had geen frikandel en dat vind ik erg slecht.
28 mei 2026 om 17:14 Het is smakelijk
20 mei 2026 om 22:33 Goede portie, lekker, snel gebracht en nog goed heet.
12 mei 2026 om 20:17 Was weer top en binnen de tijd dat gezegd was.
8 mei 2026 om 17:43 de Citostik was een beetje slap
7 mei 2026 om 9:53 eten is verzorgd en smaakt altijd heerlijk. bezorger is zeer vriendelijk.